מתי הכי כדאי לאכול?

האם יש חשיבות לסדר או שעת הארוחה בירידה במשקל?

לא פעם שמעתי ״אם תאכלי כל 3 שעות את תרדי מהר״ ומנגד שמעתי ״אם תצומי חצי יום, ותאכלי רק בחצי השני, תרדי במשקל״ ובואו לא נשכח את ״תאכלי כל היום ותפסיקי לאכול ב-6 בערב. בום את קמה טיירה בנקס!״ (זה בסדר להגיד טיירה בנקס או שאני מסגירה פה את גילי? 🤭)

הבנתם את הפואנטה. אז האם זה נכון? האם זה משנה מתי אני אוכלת או כמה ארוחות ביום אני אוכלת? מה הכי יעזור לי לרדת במשקל?

התשובה היא בעצם - מה שנוח לך! העיקר שתסיימי את היום בגרעון קלורי.

בשורה התחתונה לא באמת משנה אם אוכלים כל כמה שעות או שצמים חצי יום. מה שקובע אם תרדו במשקל יהיה הגרעון הקלורי של אותו יום.

במקום להתעסק במה שפחות חשוב, תנסו לעבוד על שינוי הרגלים. על אכילה מסודרת כשרעבים, להתחיל להקשיב לגוף שלכם ולהכיר באותות שהוא זורק. ואל תשכחו שכדי באמת לעזור לגוף שלכם לרדת במשקל יש הרבה דברים שאפשר לעשות כמו להקפיד לאכול מספיק חלבון ביום, לישון מספיק שעות, להתאמן אימוני כוח בפרט, להפחית לחצים וכמובן לחייך! זה פחות יעזור לירידה במשקל אבל זה יעזור לכם לשמור על אופטימיות בתהליך שלכם 😊

אני למשל גיליתי שאני לא כל כך רעבה בבוקר ולכן נוח לי להתחיל לאכול החל מהשעה 12, לפעמים זה אפילו מהשעה 14:00. אבל לקח לי זמן להבין את זה ולהכיר את מה שהכי נכון בשבילי.

אין תפריט אחד שמתאים לכולם. תנסו להבין מה הכי עוזר לכם ותתמידו. עם ההתמדה יבואו התוצאות 🤗

0 צפיות

©2017 by Bonfit.