מה באמת חשוב בדיאטה?


אני אגיד לכם מה עוזר לי להתמיד בדיאטה שלי במילה אחת: גמישות.

ובכל זאת, הנה בכמה מילים מה שעוזר לי...

לא יכולה להגיד לכם כמה פעמים נכנסתי לתהליך של דיאטה, הכל היה מוכן ומתוכנן. היה לי תפריט שנבנה עבורי על ידי תזונאי/ת, הייתה תכנית אימונים כתובה וכל שנותר לעשות זה ללכת לפי התכנית.

עבד? לא. אף פעם לא באמת הלכתי לפי התפריט, האימונים היו מוזרים כי כל מה שעניין אותי זה להרים הרבה ולא משנה כמה חזרות ובסופו של דבר מצאתי את עצמי מתייאשת ונשאבת לסלט וחזה עוף במהלך השבוע ובסופ״ש הייתי תוקעת כל מה שלא הרשתי לעצמי במהלך השבוע 🙄

אז איך בכל זאת עכשיו יותר קל לי להתמיד והתוצאות לא מאחרות להגיע ורואים את ההתקדמות?

כמו שכתבתי קודם, גמישות! לא מגבילה את עצמי בתפריט משעמם שאומר לאכול כל יום אותו הדבר, אני מוצאת פתרונות מתאימים למאכלים שלפעמים אני חושקת בהם ואני לא מגבילה את עצמי מבחינת אוכל.

במקום לעקוב אחרי תפריט, אני עוקבת אחרי מאקרוז-פחמימות, חלבונים ושומנים.

אני מקשיבה לגוף שלי ולומדת לזהות את האיתותים שלו יותר.

הרבה פעמים יוצא שאנחנו מסתכלים על אוכל, מדברים על אוכל או סתם חושבים על אוכל וזה מדליק אצלנו את כל הנורות של ״תתקעי את הקרואסון הזה כפרה הוא מחכה רק לך״.

הפסקתי עם הנשנושים בין הארוחות ואני עכשיו יודעת מתי אני רעבה באמת ומתי סתם בא לי לנשנש ואני יודעת איך להתייחס לזה בהתאם. לרוב זה אומר לי שאני צריכה לשתות הרבה מים.

ואם זה עדיין מציק לי, אתם יודעים על מה אני מדברת, הקול הזה בראש שאומר שזה בסדר זה רק ביס 🧐 אז אני אשתה משקה דיאט כלשהו (לרוב דיאט קולה או זירו 😍).

תשתחררו מהמסגרות, אין דיאטה אחת לכולם. יש אינספור דיאטות וכל אחת מהן תתאים למישהו אחר. תלמדו להקשיב לגוף שלכם ולהיות יותר גמישים בבחירות המזון שלכם כי להיות בדיאטה לא אומר שצריך לסבול ולגווע ברעב!

אני בדיאטה כבר במשך 12 שבועות ואני עדיין בדרך למטרה שלי אבל אני לא סובלת, אני לא חושבת על אוכל כל היום ואני למדתי להנות מהתהליך.

במה אתם חושקים שלרוב גורם לכם להשבר ולא להמשיך בדיאטה? 🤔

0 צפיות

©2017 by Bonfit.