להתמקד בדברים שפחות מתמקדים



שינוי הרגלים לאורך זמן, זה מה שעושה את העבודה.

מי שמכיר אותי כבר תקופה יודע איך הייתי מכורה קשות לזירו ולקינדר בואנו, חולה על נשנושים קטנים, או סתם ארוחות קטנות ולא משביעות, אוהבת לישון כמה שפחות ובואו לא נתחיל אפילו עם האלכוהול והסיגריות.

חושבים שכל זה השתנה בן רגע? זה לקח לי 6 שנים להשתחרר מהרגלים שפעם חשבתי שאני לא מסוגלת לשנות.

אנשים משתגעים סביב תקופות החגים ונכנסים לאטרף ומונעים מעצמם אוכל ומזונות חגיגיים ומרגישים שהם סובלים כי ״הנה עוד שנה בה לא אכלתי סופגניה״.

הסופגניה זאת לא הבעיה, האוזן המן במילוי נוטלה לא באמת יזיז משהו. זה איך שאתם מתנהלים בשאר השנה ולא באירועים חגיגיים. זה ההרגלים שלכם ביום יום בהשוואה לכמה ימי חג מסכנים.

אז מה זה בעצם אומר לשנות את ההרגלים? כל אחד ומה שעוצר אותו מלהתקדם ובאופן כללי לשמר אורח חיים נוח, הגיוני ובריא.

אם זה לצמצם קצת את האורז ולהוסיף עוד ירקות בארוחה שלכם, לשתות חצי ליטר מים כל 3 שעות, ללכת יותר ברגל, לעקוב אחרי מה שאתם אוכלים, לשקול את האוכל שאתם אוכלים, להפסיק לנשנש ולהגניב ביסים, לישון יותר ועוד...

זה תהליך, זה לא יהיה קל אבל כן תצטרכו להתמיד. גם אם אתם נופלים בדרך תצטרכו ללמוד לסלוח לעצמכם, להשתחרר ולהמשיך הלאה.

זה כל כך שווה את זה בסוף.

0 צפיות

©2017 by Bonfit.